Kερδίστε 3 διπλές προσκλήσεις για την παράσταση «Προσωπική Συμφωνία» @ Θεατρο Από Μηχανής – Παρασκευή 1η Νοεμβρίου 2019

Στο Από Μηχανής Θέατρο παρουσιάζεται για δεύτερη χρόνια το βραβευμένο αριστούργημα «Προσωπική Συμφωνία» (Taking sides) του Ρόναλντ Χάργουντ σε σκηνοθεσία Δημήτρη Μυλωνά. Ένα πολιτικό θρίλερ με έντονες συγκινήσεις κι ανατροπές, μια αληθινή ιστορία από το παρελθόν για τη σημασία και τον τρόπο με τον οποίο ο άνθρωπος, ανεξαρτήτου χρονικής συγκυρίας, παίρνει θέση στις “μικρές” και “μεγάλες” μάχες του χθες, του σήμερα, του αύριο. 5 τυχεροί φίλοι θα έχουν την ευκαιρία να το παρακολουθήσουν, την Παρασκευή 1η Νοεμβρίου. Συμπληρώνετε τα στοιχεία σας στη φόρμα και θα ειδοποιηθείτε στο email που δηλώσετε, εφόσον είστε ένας από τους τυχερούς.

Αν θέλετε, κάνετε και ένα like στη σελίδα μας στο FB! Ευχαριστούμε!

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 1 NOEMBPΙΟΥ

ΕΛΕΝΗ ΧΑΤΖΗΓΡΗΓΟΡΙΟΥ
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΜΠΑΛΤΑΓΙΑΝΝΗ
ΘΕΟΔΩΡΑ ΚΛΑΓΚΟΥ

 

*Οι προσκλήσεις αφορούν την ημερομηνία της παράστασης για την οποία προσφέρονται και δεν ανταλλάσονται, ούτε μεταφέρονται σε άλλες ημερομηνίες.Η παραλαβή τους προυποθέτει ΠΑΝΤΑ επίδειξη ταυτότητας ή άλλου εγγράφου στο ταμείο.

 

divider

Σε μία σύμπραξη πρωταγωνιστών διαφορετικών γενεών, η παράσταση κατέκτησε κοινό και κριτικούς και έδωσε στον Νικήτα Τσακίρογλου μια από τις δυνατότερες ερμηνείες της καριέρας του, στον Χρήστο Βαλαβανίδη μία σπουδαία θεατρική στιγμή και στον Αλέξανδρο Μπουρδούμη έναν ρόλο σταθμό στη σκηνική του διαδρομή.

Στη Ναζιστική Γερμανία, ο Βίλχελμ Φουρτβένγλερ θεωρείται ο σημαντικότερος Διευθυντής Ορχήστρας γι’ αυτό και χαίρει της εύνοιας του Αδόλφου Χίτλερ. Μετά το τέλος του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, στο κατεχόμενο Βερολίνο, ο Φουρτβένγκλερ θα κατηγορηθεί για τη σχέση του με το Ναζιστικό καθεστώς και θα υποβληθεί σε ανάκριση από τους Αμερικανούς. Την ανάκριση του μαέστρου αναλαμβάνει ο ταγματάρχης Άρνολντ, ο οποίος δείχνει αποφασισμένος να αποδείξει πως ο μουσικός υπήρξε στέλεχος των Ναζί κι εκμεταλλεύτηκε τα προνόμια που του προσέφερε το Κόμμα. Τα αποδεικτικά στοιχεία είναι μηδαμινά μόλο ταύτα, τα επιχειρήματα του Φουρτβένγκλερ σχετικά με τη «διατήρηση της Γερμανικής μουσικής παράδοσης και των υψηλών αξιών», συγκρούονται με τις ανεξίτηλες μνήμες του Ταγματάρχη από τα στρατόπεδα συγκέντρωσης και τους αμέτρητους νεκρούς. O μάρτυρας που θα αλλάξει την τροπή της ανάκρισης είναι ο Ρόντε, δεύτερο βιολί της Φιλαρμονικής του Βερολίνου, ο οποίος με αντάλλαγμα την προσωπική του απαλλαγή, προδίδει κρυφές πτυχές του μαέστρου.
«Στα ερείπια τοποθετηθεί ο Χάργουντ τη δράση της Προσωπικής Συμφωνίας, το ιδανικό σκηνικό ενός πολέμου που μόλις έχει τελειώσει. Ή μάλλον δεν έχει τελειώσει. Διότι ακόμη κι αν έχει υπάρξει κατάπαυση του πυρός, τα πρόσωπα του έργου κουβαλάνε την οδύνη και τις μνήμες αυτού του πολέμου.
Στον πόλεμο δεν υπάρχουν καθαροί νικητές. Πρόκειται για μια συνθήκη ακραία, ολοκληρωτική, βάναυση. Όλοι κάτι χάνουν. Σε τέτοιες συνθήκες οι συμπεριφορές είναι αποκαλυπτικές. Κι εκεί ακριβώς συναντιέμαι με αυτό το σπουδαίο έργο, όχι μόνο σε μια προσπάθεια να αποτυπώσω σκηνικά μία από τις χειρότερες σελίδες της ανθρώπινης Ιστορίας αλλά να αναζητήσω αντιστοιχίες σε ένα σήμερα που αν και με εντελώς διαφορετικά χαρακτηριστικά, έχει επίσης ακραίες εκδοχές.»
Δημήτρης Μυλωνάς

Στο «Προσωπική Συμφωνία» η δράση συμβαίνει σε ένα τοπίο από ερείπια. Διόλου τυχαία. Γιατί εκτός από τα ορατά ερείπια του πολέμου, των βομβαρδισμών, υπάρχουν κι εκείνα τα βαθιά ριζωμένα στις ψυχές των ανθρώπων, αποτέλεσμα ενός άλλου «πολέμου» εσωτερικού, υπαρξιακού. Τα πρόσωπα στέκονται στα ορατά ερείπια για να μιλήσουν τη δική τους ιστορία, ιστορία-ψηφιδωτό της «μεγάλης» Ιστορίας, σε μια προσπάθεια να διαχειριστούν και να επουλώσουν τις ψυχικές τους πληγές. Αυτές οι «μικρές» ιστορίες είναι που θα φωτίσουν στα μάτια μας τη «μεγάλη» Ιστορία για να μας επιτρέψουν τελικά και τη δική μας προσωπική εμπλοκή σε γεγονότα του παρελθόντος τα οποία αν και με διαφορετικά χαρακτηριστικά, φωτίζουν πρακτικές του μέλλοντος.
Το «Προσωπική Συμφωνία» του Ρόναλντ Χάργουντ (συγγραφέα του επίσης βραβευμένου έργου The dresser), γράφτηκε το 1995 και βασίζεται σε πραγματικά ημερολόγια του σπουδαίου μαέστρου Βίλχελμ Φουρτβένγλερ, τα οποία κρατούσε κατά τη διάρκεια της ανάκρισής του. Πρεμιέρα του έργου έγινε στην Αγγλία, στο Minerva Theatre του Τσίτσεστερ σε σκηνοθεσία Χάρολντ Πίντερ. Για την ερμηνεία του μαέστρου ο Ντάνιελ Μάσεϊ απέσπασε το βραβείο Laurence Olivier Award for Best Actor ενώ το έργο τιμήθηκε με το βραβείο Laurence Olivier Award for Best New Play. Το 2001 μεταφέρθηκε στη μεγάλη οθόνη σε διασκευή του ίδιου του συγγραφέα, σκηνοθεσία του Ούγγρου Ίστβαν Σάμπο και με τον Χάρβευ Καϊτέλ στο ρόλο του ανακριτή Άρνολντ.

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ:
Μετάφραση: Αθανασία Καραγιαννοπούλου
Σκηνοθεσία: Δημήτρης Μυλωνάς
Σκηνικά – Κοστούμια: Αγγελικη Αθανασιάδου, Λήδα Σπερελάκη
Μουσική Επιμέλεια/ Σύνθεση : Παύλος Κατσιβέλης
Φωτισμοί: Γιώργος Αγιαννίτης
Επιμέλεια Κίνησης και Χορογραφίες: Χρυσηίς Λιατζιβίρη
Βοηθός σκηνοθέτη: Βίκη Παναγιωτοπούλου
Β΄ βοηθός σκηνοθέτη: Χρήστος Καρανικόλας

ΠΑΙΖΟΥΝ:
Νικήτας Τσακίρογλου
Χρήστος Βαλαβανίδης
Αλέξανδρος Μπουρδούμης
Άννα Ελεφάντη
Μαρούσκα Παναγιωτοπούλου
Παναγιώτης Γουρζουλίδης
Κώστας Κουτρούλης
Δημήτρης Μπούρας

ΠΟΥ ΚΑΙ ΠΟΤΕ

Παρασκευή 1η Νοεμβρίου 2019 στις 21.00
Θέατρο Από Μηχανής
, Ακαδήμου 13, τηλέφωνο: 210. 5232097
www.amtheater.gr

Χορηγοί επικοινωνίας διαγωνισμού:
KERDISETO (http://kerdiseto.gr)
www.saveandwin.gr