Κερδίστε 5 διπλές προσκλήσεις για την παράσταση «Το Παλτό» στο Θέατρο Αργώ – Δευτέρα 28 Οκτωβρίου 2019

Η καλλιτεχνική εταιρεία Θέαση παρουσιάζει  «Το  Παλτό»  του Νικολάι Βασίλιεβιτς Γκόγκολ στο Θέατρο Αργώ, για δεύτερη χρονιά! Μια παράσταση βασισμένη στην ομώνυμη νουβέλα του Νικολάι Βασίλιεβιτς Γκόγκολ, ενός συγγραφέα που θεωρείται πατέρας του χρυσού αιώνα του ρώσικου πεζογραφικού ρεαλισμού. Αν θέλετε να δηλώσετε συμμετοχή για μία από τις 5 διπλές προσκλήσεις, για την Δευτέρα 28 Οκτωβρίου, απλά συμπληρώστε τη φόρμα με τα στοιχεία σας και θα σας ειδοποιήσουμε στο email που δηλώσατε, εφόσον είστε ανάμεσα στους τυχερούς.

Αν θέλετε, κάνετε και ένα like στη σελίδα μας στο FB! Ευχαριστούμε!

ΔΕΥΤΕΡΑ 28 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ

Σοφιάννα Αγγελοπούλου
Αγαθη Σταυρου
Μιλένα Άλκα
Αγγελίνα Γιάννεβ
Γιάννης Σμυρνάκης
*Οι προσκλήσεις αφορούν την ημερομηνία της παράστασης για την οποία προσφέρονται και δεν ανταλλάσονται, ούτε μεταφέρονται σε άλλες ημερομηνίες. Η παραλαβή τους προυποθέτει ΠΑΝΤΑ επίδειξη ταυτότητας ή άλλου εγγράφου στο ταμείο.

 

divider

«Εδώ και λίγο καιρό ο Ακάκι Ακάκιεβιτς μάταια διέσχιζε τρέχοντας τη μοιραία απόσταση. Ένιωθε να τον περονιάζει το ψύχος και ιδιαίτερα στην πλάτη και στους ώμους. Κατέληξε να αναρωτηθεί μήπως τυχόν έφταιγε το παλτό του. Το εξέτασε στο σπίτι του σχολαστικά και ανακάλυψε πως σε δύο ή τρία σημεία, ακριβώς στην πλάτη και στους ώμους, το ύφασμα είχε πάρει τη διαφάνεια της γάζας και πως η φόδρα είχε σχεδόν εξαφανιστεί. Πρέπει να ξέρουμε πως το παλτό του Ακάκι Ακακίεβιτς τροφοδοτούσε και αυτό τα σαρκαστικά αστεία του γραφείου του, του είχαν μάλιστα αφαιρέσει την ευγενική ονομασία του παλτού και το αποκαλούσαν περιφρονητικά πατατούκα».

Όπως χαρακτηριστικά είπε ο Φιοντόρ Ντοστογιέφσκι  «Όλοι βγήκαμε από το παλτό του Γκόγκολ» και δεν έχει άδικο, αφού πρόκειται για ένα διήγημα με εξαιρετική δυναμική που ώθησε την ρωσική λογοτεχνία του 19ου αιώνα ένα βήμα παρακάτω και παραμένει επίκαιρο μέχρι σήμερα.

Λίγα λόγια για το «Το Παλτό»:

Ο Ακάκι Ακάκιεβιτς, είναι  ένας φτωχός υπάλληλος σε κάποιο υπουργείο στην Αγία Πετρούπολη που συνθλίβεται μέσα στο ασφυκτικό και αδιάφορο περιβάλλον μιας κάποιας δημόσιας υπηρεσίας.

Ο ήρωας του Γκόγκολ, που θα μπορούσε να είναι ο οποιοσδήποτε υπάλληλος σε οποιαδήποτε πόλη και σε οποιοδήποτε χρόνο, είναι ένα μικρό αόρατο γρανάζι, που κάνει απλά την δουλειά του. Οι συνάδελφοι του, όχι μόνο αδιαφορούν για την μοναξιά του, αλλά τον χλευάζουν και τον υποτιμούν διαρκώς, ίσως γιατί ο Ακάκι Ακάκιεβιτς αποτελεί τον αδύναμο κρίκο σε μια αλυσίδα που και οι ίδιοι βρίσκονται εγκλωβισμένοι.

Μέσα σε αυτόν τον αδιάφορο και ψυχρό μηχανισμό που συνθλίβει κάθε τι ζωντανό, κανείς δεν γλιτώνει, ούτε καν οι ήσυχοι και συνετοί αυτού του κόσμου, που κάνουν απλά την δουλειά τους. Αντίθετα αυτοί κατασπαράσσονται πρώτοι.

Το μόνο που έρχεται να ρίξει λίγο φως στον μονότονο και άδειο τρόπο της ύπαρξης του είναι η απόκτηση ενός καινούργιου παλτό. Ένα καινούργιο πανωφόρι το οποίο θα γίνει και η αφορμή της τραγικής κατάληξης του.

Όταν χάσεις αυτό που σε «ζεσταίνει», τότε αυτό που έρχεται να σε τυλίξει, είναι το ψύχος του θανάτου.

Θεατρική μεταφορά: Γιώργος Κουσκουλής
Σκηνοθεσία: Γιώργος Χουλιάρας
Σκηνικά-Κοστούμια: Αμαλία Αντώνη
Πρωτότυπη Μουσική: Γιώργος Ζαχαρίου
Φωτισμοί: Χρήστος Μπαλαγιάννης
Φωτογραφίες: Πάτροκλος Σκαφίδας
Παραγωγή: Θέαση

Ερμηνεύουν:
Ευθύμης Μπαλαγιάννης, Γιώργος Χουλιάρας, Γιώργος Κουσκουλής, Λήδα Μανουσάκη, Μιχάλης Δελής, Ευστρατία Λυρατζοπούλου, Ειρήνη Χατζηνίκου

ΠΟΥ & ΠΟΤΕ

Θέατρο Αργώ
Ελευσινίων 15, Αθήνα  (στάση Μετρό Μεταξουργείου)
Τηλέφωνο κρατήσεων: 2105201684

Δευτέρα 28 Οκτωβρίου 2019 στις 21.15

Χορηγοί επικοινωνίας διαγωνισμού:
KERDISETO (http://kerdiseto.gr)
www.saveandwin.gr

One thought on “Κερδίστε 5 διπλές προσκλήσεις για την παράσταση «Το Παλτό» στο Θέατρο Αργώ – Δευτέρα 28 Οκτωβρίου 2019

  1. agi

    Πολυ ωραια παρασταση. Θλιβερη, με παρα πολυ καλη ηθοποιια απ’ολους τους ερμηνευτες. Υπερβολικα εντονοι
    στο παιξιμο των “κακων” ρολων (ταιριαζανε αφανταστα στο χαρακτηρα της παραστασης, που θυμιζε λιγο παραμυθι), βγαζανε τον κακο και αδιαφορο εαυτο ( σημεια των καιρων).. Με χλευασμους, υποτιμησεις στο προσωπο του πρωταγωνιστη, καθηλωνανε εναν ευγενικο και συνεπη ανθρωπο στην απεραντη μοναξια του. Σκληροτης, αδιαφορια, και τελος η τραγικη καταληξη ( η μοιρα οσων σκυβουν προς τα κατω..). Φωτισμοι οπου χρειαζοταν. Σκηνικα λιγοστα ( δεν χρειαζοταν και πολλα για να βγει τοσο συναισθημα..). Πολυ ωραια η σκηνοθεσια. Αντιλαμβανοταν κανεις πληρως την κατασταση.. Τοσο παλιο εργο, μα και τοσο επικαιρο..

Υποβολή σχολίου